چارجر بعدی Dodge دارای دو توربو I6 خواهد بود.
یک دقیقه از زمانی که چیزی رسمی در مورد جانشین نسل فعلی دوج چارجر شنیده ایم می گذرد. این فقط آن چیزی نیست که هدف آن پیشرانه بی صدا و تمام الکتریکی است که به پلاک معروف است. دوج بر روی زمان حال متمرکز شده است، یعنی با ارسال شارژر احتراقی و برادر چلنجر دو اما آیا این واقعا پایان یک شارژر سوخت سوز است؟
صادقانه بگویم، این موضوعی است که دوج به طور عجیبی در مورد آن ساکت است. برای ثبت، سخنگوی دوج در ایمیلی از جولای 2022 به Motor1.com تأیید کرد که قدرت احتراق در نسل بعدی شارژر به پایان رسیده است. به طور خاص، نقل قول این بود: "Hemi در آن پلت فرم، و همچنین آن پلت فرم، در حال از بین رفتن هستند. نسل بعدی BEV خواهد بود." این قبل از معرفی Dodge Charger Daytona SRT EV کانسپت بود، بدون در نظر گرفتن نسل بعدی فورد موستانگ و فقدان کامل الکتریکی آن. پس از آن، شورولت کامارو لغو شد، و اخیراً، موستانگ GTD با 800 اسب بخار سوپرشارژر.
به طور خلاصه، از زمانی که با دوج در مورد آینده چارجر چت کردیم و در آن زمان، شایعات در مورد قدرت احتراق همچنان ادامه داشت، چیزهای زیادی اتفاق افتاده است. جدیدترین مورد از Mopar Insiders توجه ما را به خود جلب کرد زیرا مرز واضحی بین نسل بعدی دوج چارجر و چارجر دیتونا ترسیم می کند. این گزارش ادعا می کند که Charger Daytona در واقع فقط برقی خواهد بود و ما از قبل می دانیم که چندین تریم Daytona با توان خروجی های مختلف وجود خواهد داشت که به Banshee برتر می رسد. اما همچنین بیان میکند که پلاک شارژر در کنار Daytona زندگی میکند و یک موتور جرعه جرعه سوخت را بسته بندی میکند.
در تریم بالا، میتوان آن را موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی دو توربوشارژر موجود در جیپ گرند واگنیر دانست و شایعه شده است که زیربنای پیکاپ رم بهروز شده باشد. 510 اسب بخار قدرت تولید می کند که بیشتر از تمام تریم های شارژر نسل فعلی است که برای خانواده Hellcat صرفه جویی می کند. این مطمئناً برای تقویت سدان کافی است، در حالی که در پمپ کارآمدتر است. علاوه بر این، برای افرادی که آماده استفاده از خودروهای برقی کامل نیستند، یک پیشنهاد با سوخت احتراقی در خط تولید خواهد داشت.